wtorek, 22 września 2015

To już jest koniec :)

Zaskoczeni, prawda? Z grzeczności napisałabym, że ja rownież ale było by to kłamstwem. Spodziewałam sie juz tego od dawna i pomimo wszystko usilnie i bezskutecznie próbowałam zignorować ten fakt, że sie wypaliłam, a to co pisze to nic nie wnosząca do waszego życia (i nawiasem mówiąc niepoprawnie sformułowana) historia, która była napisana zbyt spontanicznie i banalnie by zaciekawić swoją fabuła. To opowiadanie nawet nie miało racji bytu. Wydaje mi sie, że dostrzegam to dopiero teraz gdy "dorosłam" pod względem zarówno psychicznym jak i literackim i chciałabym napisać coś co chociaż w małym stopniu będzie warte Waszej uwagi, a może i nawet pomoże Wam cos zrozumieć, wyciągnąć lekcje, a zdecydowanie Chłopak z sąsiedztwa tym nie jest. Cholera, to jest takie prostolinijne opowiadanie, że głowie sie dlaczego dopiero teraz to dostrzegam.
I może mój wywód jest w ogóle nie składający sie do kupy, ale jest juz po 23 i cos mnie natchnęło zeby w końcu napisać Wam co i jak.

Czy jest to pożegnanie?

Z chłopakiem z sąsiedztwa tak. Ze mną niekoniecznie.

Wrócę, jestem tego pewna. Może za rok, dwa, a może i nawet w grudniu jednak na pewno to zrobię z przemyślaną i intrygująca historia, która mam nadzieje uda mi sie wymyślić :)
Dziękuje Wam za to, że byliście ze mną gdy to opowiadanie raczkowało i zostaliście aż do teraz, bo mimo wszystko mam najlepszych czytelników na jakich mogłam zasłużyć moimi wypocinami.

Do zobaczenia wkrótce, skarby! xoxo

4 komentarze:

  1. Naprawdę bardzo żałuję, że nie mogę czytać dalszych rozdziałów Chłopaka z sąsiedztwa, ale rozumiem Cię i nie mam za złe zakończenia tego. Niemniej jednak czekam na kolejną historię, którą nam zafundujesz i mam nadzieję, że powiadomisz mnie o tym, czy to na twitterze, czy na moim blogu.
    Kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda no ale coz dziekuje, wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nowa historie! Powodzenia misia :) /L

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Mega dziękuję ci za to opowiadanie ja polecam: http://night-dream-jb.blogspot.com/ nie mój ale też super!!

    OdpowiedzUsuń